Grafikus elemekkel tűzdelt hirdetési eszköz, mely weboldalon, webáruházban, vagy különböző hirdetési oldalakon is megjelenhet. Használhatjuk Adwords, Facebook és Instagram hirdetésekre is egyaránt. Mindenekelőtt meg kell határozni, hogy hol fog megjelenni a banner. Majd el kell döntsük milyen típusú bannert szeretnénk.
Statikus: Nem tartalmaz mozgó elemeket. Előnye, hogy könnyedén szabhatjuk a weboldalunk vagy webshopunk stílusához. Érdemes a weboldal jobb oldalára helyezni, webáruházak esetében a kezdőoldal és a menüpontok alá közvetlenül.
Dinamikus: Animált grafika. Ebben az esetben ügyelni kell arra, hogy ne legyen zavaró az oldallátogatók számára.
A banner akkor lehet igazán átütő hatású, ha képes a vállalkozás célját közvetíteni a potenciális ügyfeleknek.
Törekedjünk a megfelelő szabványméretekhez. Hogy ez miért is fontos? A reszponzív grafikák idejét éljük. Minden felületen más és más megjelenítési mód szerepel, így mindenképp ezekhez kell igazítanunk banner grafikánkat.
Ha nem szeretnél vesződni a grafikával vagy nem az erősséged, akkor keress az alábbi telefonszámon és segítek:
06 (30) 813 9551