Több szoftver is próbáltál már de valahogy egyik sem az igazi. Eleged van az excelből és abból hogy 10 helyről kell összeszedned adatot egy egyszerű elemzéshez. Tudod hogy az egész feladat mindössze pár kattintás is lehetne, mégis tengernyi menüponton kell átvergődnöd magad. 8 ablaknak kell nyitva lenni, holott elég lenne egy is. Szeretnél egy-két kattintással elintézni pofonegyszerű dolgokat. A lényegre tapintottam?
Egy saját fejlesztésű ügyfélkezelő rendszer kiépítése nem kis feladat, viszont viszont egy jól elkészített és alaposan átgondolt CRM szoftver hatalmas segítség és versenyelőny isegyben.
Képzeld el, hogy egyetlen felületről irányítod a céged működásét. Ha nem vagy megelégedve a dobozos megoldásokkal, mert már a kompromisszumok a kezelhetőség rovására mennek, akkor érdemes saját szoftvert fejleszteni.
Biztos vagyok benne hogy ott van egy zseniális képlet a fejedben, hogyan lehetne egyszerűbbé, gyorsabbá tenni vállalkozásodat! Ezt kell lefordítani "crm szoftverre"
Nincsenek felesleges funkciók, felesleges menüpontok. Pontosan azt csinálja amit kell és pontosan úgy, ahogyan kell. Nem kell kompromisszumot kötnöd, igazodik az igényeidhez, nem pedig neked kell a szoftverhez.
Felejtsd el az exceleket, és az 5 különböző szoftvert, fókuszálj egyre. Kezeled egy felületen az adataidat és a teenődidet.
Nincs több elfelejtett találkozó, információ visszahívás. Nincs több elszalasztott üzlet, mert a szoftver emlékeztet a teendőidre.
Korábban mindig probléma volt, ha betelefonált egy ügyfél, akinek visszhívást ígértek mert utánajárást igényelt a kívánt kérdés vagy alkatrész, a visszahívás elmaradt, mert vagy elkeveredett a papír vagy pedig elfelejtették visszahívni
A szoftvernek hála, minden napot le tudnak úgy zárni, hogy nincs nyitott ügy, emiatt mindenki bolodg: a cégnek több bevétele van, az ügyfelek pedig elégedettebbek lettek.
Pontosan tudják mi a a legkeresettebb alkatrész, ami nincs raktáron, viszont azonnal lenne rá vevő.
Szintén problémát jelentett a papírra felírt teendő vagy feladat, ezért döntöttek a cégnél egy saját CRM rendszer kifejlesztésében, amit a már meglévő (szintén általunk fejlesztett) raktárkezelő szoftverbe fejlesztettünk bele az egyszerűbb kezelhetőség érdekében.
A szoftvernek hála,sikeres értékesítéseket tudnak lezárni, könnyedén tudják mérni a sales csapat eredményességét.
A rendszert összekötöttük továbbá a szamlazz.hu számlázórendszerrel a könnyebb számlázás miatt.
A cégvezető elkötelezett volt abban hogy a vásárlói minél magasabb szintű ügyfélélményt kapjanak, ehhez pedig komplex rendszerre van szükség, azért hogy egy helyről el tudjanak érni minden információt az ügyfélről: korábbi vásárlásait, egyedileg kapott árakat, megbeszéléseket, folyamatban lévő rendeléseit.
Ezt tettük bele egy egyedi fejlesztésű szoftverbe, ami szintén már kinőtt a "sima" CRM méretet: össze van kapcsolva számlázóval, ShopRenteres webáruházzal, csomagküldővel.
Az ügyfeleid ott költenek többet ahol jobban odafigyelnek rájuk. Ezt bizonyos cégméret felett lehetetlen fejben tartani, kinek mit ígértünk, mondtunk: ezeket a feladatokat nyugodtan rábírhatjuk egy szoftverre. Mi ebben tudunk neked segíteni:
Ha kérdéseid volnának affelől, hogyan is működne a szoftver, vagy egyáltalán lehet-e az ötletedet
digitalizálni,
keress fel bátran, segítek megválaszolni a kérdéseidet.