Ha TE sem vagy írói vénával megáldva, akkor az ideális helyen jársz.
Mindenekelőtt meg kell határozni a terméked előnyeit, miben nyújt egyediséget.
A szövegírásban kiemelt fontosságú szerepet kap a legjellemzőbb tulajdonságok feltüntetése.
Rövid leírás: Ebben a részben nyílik lehetőség a figyelem megragadására. A vevő számára itt adjuk meg, hogy a termékünk valójában milyen problémát old meg a számára. Hosszú leírás: Itt aztán szabadon engedhetjük fantáziánkat. Azért törekedjünk a lényegre, ne rizsázzunk feleslegesen. A látogató érezze úgy, mintha egy boltba sétált volna be és az eladó kézségesen áll rendelkezésére. Kategória leírás: Rövid, összeszedett, a legfontosabb keresési kifejezéseket, kulcsszavakat itt adjuk meg, hiszen SEO szempontból a javunkra is válhat.
Ismerjük meg célközönségünket, hiszen nagy valószínűséggel ők lesznek vásárlóink.
Mit jelent a célközönség? Az a csoport, akiket marketing eszközeinkkel el szeretnénk érni, jelen esetben a termékleírásokkal. Három csoportra oszthatjuk őket: demográfiai jellemzőik (életkor, nem, földrajzi hely, foglalkozás stb.), érdeklődési körük és magatartásuk alapján.
Hassunk kellőképp az érzelmi világra.
Mi nem használati útmutatókat írunk. Célunk, hogy olyan termékleírást nyújtsunk, amelyekre a potenciális vevő is azt mondja:
Az árak maximum 10 mondat megírásáig terjednek, valamint 1 módosítási körre van lehetőség. Szeretnél több és bővebb leírást? Minden tizedik mondat után 150 Ft-ba kerül számodra 1-1 mondat!
Angol nyelvű (fordítás + leírás támpontok alapján)
4.500 Ft-tól /termék
Az árak maximum 10 mondat megírásáig terjednek, valamint 1 módosítási körre van lehetőség. Szeretnél több és bővebb leírást? Minden tizedik mondat után 200 Ft-ba kerül számodra 1-1 mondat!