Saját feljesztésű webáruházat készítünk a Te és a Vásárlóid igényeire szabva. Nem kell igazodnod a bérelhető webáruházakhoz, bármilyen egyedi igényt meg tudunk valósítani, amivel komoly versenyelőnyt érhetsz el.
Webáruházad legalább annyi (ha nem több) figyelmet érdemel mint a fizikai boltod, hiszen itt nincs külön eladó, aki segítene neki a vásárlásban. A hibás tervezés és működés hatalmas lemorzsolódást és vásárlóvesztést okozhat, ezért webáruházadra különös figyelmet kell fordítanunk.
Mindezt akkor, ha az alábbi feltételeknek eleget tesz: gyors, könnyen kezelhető, nincsenek zavaró tényezők, keresője jól működik, a szükséges információkat könnyen megtalálja.
Nem mindegy milyen programkód van a webáruházad alatt, és az milyen gyorsan fut le. Tudtad, hogy 3 másodperc felett rohamosan nő a lemorzsolódási ráta? Webáruház esetén különösen fontos, hogy odafigyeljünk a betöltési sebességre, mert sokkal több erőforrást igényel a futtatása, mint egy sima weblapnak.
A weboldalad is igényel karbantartást, ám ez a webáruházadra különösen igaz. Sokkal több elemből áll, és a programokódja is sokkal komplexebb. Folyamatos ellenőrzést igényel, akárcsak az autód a garázsban, amit elviszel rendszeresen szervízbe.
Az adminisztrációs felületeden kezelheted termékeid, megredeléseid, tartalmaid és beállításaidat is, melynek kezelése rendkívül egyszerű és logikus felépítésű. Minden menüpontot el tudsz érni 2-3 kattintással, hogy minél hatékonyabban tudj dolgozni az online boltodon.
Velem, Veres Józseffel, programozóként dolgozom már 12 éve. Imádom a programozást, a szakma szeretete indított el pályámon. Körülbelül 160 projekt van már a hátam mögött, s az évek alatt megszerzett tapasztalataimmal tudom segíteni vállalkozásod sikerét. Hosszútávon gondolkodom, sok helyen én vagyok a "legrégebbi bútordarab".
Egy rövid kis 10 perces kis "interjút" fogok kérni először tőled, hogy lézerpontosan felmérjem az igényeidet. Erre azért van szükség, hogy megtudjam mi az a megoldás, ami számodra ideális lehet. Elképzelhető, hogy azt fogom mondani, hogy a bérlehető webáruház számodra a tökéletes megoldás, mert nem merül fel igazán egyedi igény. Persze, ha te ragaszkodsz hozzá - mert később úgy tervezed lesz ilyen nincs akadálya, nekilátunk!
A felmért igények alapján, ajánlatot adok a webáruházad elkészítésére. Leírom mivel dolgozom, hogyan, mennyi idő az elképzelt weboldal kiakalakítása, milyen garanciát vállalok az oldalad elkészítésére. Ekkor történik a szerződés aláírása és egy 30%-ról szóló előlegszámlát is küldök a megrendelésről. A maradék 70% a weboldal elkészülte és átvétele után lesz esedékes.
Beüzemeljük a tárhelyed és a domain nevedet is kiválasztjuk, vagy ha már van, akkor pedig beállítjuk. Domain neved (amit beütve a böngészőbe eljut hozzád a látogató) választása kulcsfontosságú, erről egy külön oldalon írok, hogy hogyan lehet igazán szuper domain neved.
Ebben a lépésben leginkább neked van feladatod. A webáruházad menüpontjait kialakítjuk, rendszerbe foglaljuk. Szükségem van ekkor tőled az oldalakra, annak tartalmaira, és megnevezéseire. Lehetőség van tömeges adatfeltöltésre, így meg tudjuk oldani, hogy több száz vagy ezer terméket könnyedén integráljunk az áruházadba.
Ebben a lépésben formáljuk a webáruházad aképpen, amiket eddig megbeszéltünk: grafika, kialakítás, szöveg és a technikai felépítés is itt történik meg. Ahhoz, hogy valóban egy kitűnő webáruházat kapj, egy csekklistán megyünk végig, melyet te is megkapsz az ajánlatadás után. Ekkor kerül az oldaladba a térkép, ekkor kötjük rá a levelezésedre, mérőkódokat helyezünk el, ami alapján mérheted weboldalad sikerességét is.
Miután a webáruházad elkészült, átnézzük a menüpontokat, grafikákat, optimalizáljuk a kódot és a grafikákat. Leteszteljük sebességmérővel, megnézzük a technikai részét, hogy minden rendben van-e vele. Megvizsgáljuk mobilon, tableten és gépen, ott kis és nagy képernyőn is egyaránt, hogy mindenhol rendesen jelennek-e meg a tartalmak. Ha hibát találunk, természetesen javítjuk.
Amennyiben jóváhagyod a munkát, és nem találtál benne kivetnivalót, kiküldjük a számlát a hátralévő 70%-ról. Befizetés után, átadjuk a hozzáféréseket és a forráskódokat a weboldaladhoz, illetve minden olyan egyéb információt (tárhely belépési kódok, adminisztrációs felülethez kódok), amire szükséged van a weboldaladhoz. Ekkor kérünk egy rövid visszjelzést is a munkánkról, hogy milyen volt a közös munka, hogy lássuk erősségeinket vagy adott esetben gyengeségeinket, mire figyeljünk oda legközelebb.
Egy igazán jó webáruház sosincs kész - én is ezt vallom. Célszerű a vásárlói és látogatói visszajelzések alapján alakítani rajta, új tartalmakkal, ajánlatokkal feltölteni, továbbá frissítést és karbantartás is igényel. Lehetőséged van a webáruházad eseti és folyamatos támogatására is szerződni, hogy a webshopod sohase avuljon el.